Altijd welkom!
Wil je jouw bestelling graag afhalen? Dan kies je 'afhalen' bij het plaatsen van je bestelling en kan je jouw pakketje komen halen.
Je kan afhalen in de Juliaan Dillenstraat 60 – 2018 Antwerpen op een van de onderstaande momenten:
dinsdag 3, 10, 17 december van 18u30u -19u30
woensdag 4, 11, 18 december van 14u -15u
zaterdag 7, 21 december van 11u-12u
maandag 23 december van 11-12u
Afhalen kan ook tijdens de pop-up, dan haal je af aan de Aalmoezenierstraat 11 - 2000 Antwerpen op:
vrijdag 13 december van 11u -20u
zaterdag 14 december van 10u-18u
zondag 15 december van 10u-16u
Ps: ens je mij weet wonen...kan je blijven bestellen en afhalen ;-) #uwezegewaarschuwd
't is hier!Toch liever laten leveren?
Zo werkt het!
Een aantal van de meest gestelde vragen
Questions?
Een vraag? Check zeker even of je ze hier niet kan terugvinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan zeker even contact op. Ik help je graag verder.
Mail me evenJe kan betalen met zowel debit -als kredietkaarten. Heb je hulp nodig bij het afronden van je bestelling? Geef ons dan even een seintje.
Een beetje afhankelijk van wanneer je jouw bestelling plaatst reken je best op 2 à 3 werkdagen. Hou ook rekening met de seizoensdrukte. We verwerken bestellingen altijd zo snel als mogelijk, dus vanaf jij een bestelling plaatst gaan onze inpakelfjes meteen voor je aan de slag.
Je pakketje wordt verzonden met bpost. Pakketjes passen door de brievenbus, zo hoef je niet per se te wachten op je verzending.
We verzenden je pakketje gratis vanaf een aankoopbedrag van €75,00 euro. Een verzending onder dat aankoopbedrag doen we op de post voor je voor €6,75 euro.
Oei is je aankoop toch niet helemaal wat je dacht? Je kan binnen de 14 dagen na aankoop je pakketje retourneren. Je retour meld je aan via customercare@evelineslijper.be, je stuurt je pakketje terug naar Juliaan Dillenstraat 60 - 2018 Antwerpen. Na ontvangst van je pakketje, storten wij je geld terug. De retourkosten neem je voor eigen rekening.
De snelste manier om je product te ruilen is door het product dat je graag wil ruilen terug te sturen en na acceptatie van de retour een nieuwe bestelling te plaatsen met het product van je keuze.
Controleer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Zo kunnen we dit zo snel mogelijk rechtzetten. Contacteer ons via customercare@evelineslijper.be.